איזה דוחות ניתן להפיק ב-SUMIT?
עודכן לפני יותר משבוע

מערכת ניהול העסק של SUMIT מאפשרת למשתמשי המערכת להפיק דוחות עסקיים רבים אשר מסייעים לניהול העסקי השוטף, מאפשרים מעקב אחר הפעילות בארגון והצגת נתונים ומידע על סמך פילוחים שונים.

איזה דוחות אפשר לראות?

לדוגמא, ניתן להפיק דוח אשר מציג ריכוזי הכנסות או הוצאות על פי לקוח / קבלה, דוח כמות מכירות לפי מוצר/שירות ועוד.

במודולים רבים במערכת ניתן להפיק דוחות ייעודיים המציגים מידע רלוונטי לפעילות הנעשית במודול. דוחות אלו יופיעו בעמוד הדוחות לאחר התקנת המודול.

לדוגמא, במידה ואתם עובדים עם מודול סליקות אשראי במערכת תוכלו להפיק דוח ריכוז סליקות לפי חברת אשראי, דוח זיכויי אשראי ועוד. במידה ומותקן בחשבון מודול דפי תשלום תוכלו להפיק דוח סכום מכירות לחודש לפי קטלוג, לפי קופון ועוד. וכך הלאה בנוגע למודולים אחרים.

צפיה בדוחות מהנהלת החשבונות

בנוסף, במידה והעסק שלכם מקושר להנהלת חשבונות במשרד שעובד עם מערכת הנהלת חשבונות של SUMIT, תוכלו לבקש מרואה החשבון שלכם שיאפשר לכם לראות בחשבון גם דוחות חשבונאיים, כגון דוח רווח והפסד, מאזן בוחן, דוח מע"מ, דוח מקדמות מס הכנסה או כרטסת מוטב/מחויב.

איפה רואים את הדוחות?

ניתן לראות את כל הדוחות של העסק בספריית הדוחות. הכניסה לשם היא באמצעות לחיצה על כפתור הדוחות בסרגל הצד.

המסך הראשון שתראו נקרא "תקציר מנהלים". מסך זה מציג את הגרפים החשובים ביותר ומהווה מעין דשבורד שמאפשר לכם לראות איפה אתם עמודים בכל רגע נתון מבחינת הכנסות, הוצאות, תזרים, גביה וכו'. מסך זה מאפשר לראות גם דוחות מותאמים אישית ששמרתם כדוחות מועדפים.

המסך השני בתפריט הדוחות נקרא "כל הדוחות", שם תוכלו לראות את כל הדוחות של המודולים, כפי שמתואר לעיל.

המסך השלישי נקרא "הדוחות שלי", שם תוכלו לראות דוחות מותאמים אישית ששמרתם במערכת.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?