אם פעם היינו צריכים להעביר פיזית מסמכים מהלקוח/ה להנהלת החשבונות, היום אפשר לעשות הכל בדיגיטל. עם מודול הנהלת חשבונות שלנו, זה גם אוטומטי יעיל ומהיר יותר.

העלאת צילומי הוצאות למערכת על ידי הלקוח/ה מאפשרת למנהלי החשבונות לקלוט ולתייק את ההוצאה לתיק הלקוח/ה ולהפוך את הטיפול לפשוט יותר למנהל החשבונות וללקוח/ה.

איך זה עובד?

למה זה טוב ללקוח/ה?

  • ממשק דיגיטלי עם מנהל החשבונות: שמאפשר העברה אוטומטית של צילומי הוצאות באופן לצורך תיוק וקליטת ההוצאה בתיק הנהלת החשבונות של הארגון

  • ניהול יעיל של הוצאות הארגון: העלאה רציפה של צילומי הוצאות למערכת, מונעת אובדן של מסמכי הוצאות שלא דווחו ונקלטו בהנהלת חשבונות של הארגון ועושה סדר בעבודה השוטפת

  • צלם > העלה > שכח: לקוחות צריכים לצלם את מסמך ההוצאה, ולהעלות את הצילום למערכת. זהו.
    הסורק האופטי החכם שלנו יעביר את הצילום אוטומטית להנה״ח להמשך טיפול קליטה ותיוק.

  • התראה על הוצאות שנדחו: הנה״ח תשלח מייל עם הסבר לדחייה (צילום לא ברור, הוצאה לא מוכרת וכו')

למה זה טוב להנהלת החשבונות?

  • צילומי הוצאות מהלקוח/ה מגיעים אוטומטית לתיק הלקוח/ה.

  • מסך "תיוק צילומי הוצאות" שמאפשר לקלוט, לאמת ולתייק את ההוצאה בתיק הלקוח/ה.

  • צילומי ההוצאות שמורים בתיק הלקוח/ה וזמינים לביקורת ומעקב, ונמצאים במרחק לחיצה אחת מהמנה.

  • אפשר לתקן: נתוני קליטת ההוצאה, סוג התנועה, הסכום ועוד, לפני שסוגרים את המנה.

  • דחייה, עדכון הלקוח/ה במייל בגורם לדחייה והחזרת צילום ההוצאה.

  • שיפור משמעותי בתהליכי ניהול ההוצאות של לקוחות המשרד

האם מצאת את התשובה שלך?