כאשר עסק מפעיל את מצב "ניהול הוצאות מלא", כל קובץ הוצאה חדש שמועלה למערכת עובר תהליך תיוק מסודר, כולל זיהוי ספק, סכום ותאריך. אך קבצים שעלו לפני הפעלת המצב הזה, אינם נכנסים לתהליך התיוק באופן אוטומטי.
כדי שגם ההוצאות שכבר הועלו למערכת לפני ההפעלה יתויקו כראוי, ניתן לבצע פעולה חד-פעמית של העברת קבצים לתיוק.
כך מעבירים קבצים קיימים לתיוק:
יש להיכנס אל "קבצי הוצאות", לסמן את הקבצים שנרצה להעביר לתיוק, ואז ללחוץ על "פעולות נוספות (...) > העברה לתיוק הוצאות"
לאחר הפעולה, הקבצים יסומנו כממתינים לתיוק ויעברו דרך מנגנון הזיהוי של המערכת.
🟡 שימו לב: קבצים שלא יועברו ידנית לא ימתינו לתיוק, גם אם מצב ניהול הוצאות מלא הופעל.
למידע נוסף על הפעלת מצב ניהול הוצאות מלא, לחצו כאן »