לדלג לתוכן הראשי

איך מגדירים טעינה אוטומטית של חשבונות בבנק הפועלים (עסקי)?

עודכן השבוע

על מנת לבצע עדכון נתונים של בנק פועלים עסקי, מומלץ לעדכן כי המסרונים של האימות הדו-שלבי ישלחו למספר של SUMIT. מערכת SUMIT מקצה קו טלפון ייעודי עבור כל המשרד, כאשר כל עותק של כל הודעה שנשלחת מהבנק לאותו מספר מגיע גם למייל של המשרד, כך שצוות המשרד יכול להשתמש בהודעה מהבנק בהתאם לצורך.

כדי להקצות את המספר החדש עבור המשרד, יש להכנס אל "ניהול המשרד > חשבונות לסנכרון > פעולות נוספות > הקמת קו טלפון לאימות אישי".


המערכת תקצה עבורכם קו טלפון ייעודי באופן מיידי. את המספר שתקבלו יש לעדכן בבנק לצורך העברת ההודעות של האימות הדו שלבי למספר החדש.

כדי לבצע זאת יש לפנות לסניף הבנק ולבקש טופס עדכון פרוטוקול ידני (באתר אין אפשרות). בטופס זה ניתן להוסיף מורשי גישה נוספים + מספרי הטלפון.
יש להזין את הפרטים של עובד מסוים במשרד, עם מספר הטלפון של SUMIT.

בשיטה זו, ניתן לבצע טעינה אוטומטית גם עבור חשבונות בבנק הפועלים, ללא שתידרשו להזין את קוד האימות בכל פעם. יחד עם זאת תקבלו אליכם כאמור עותק של כל הודעה שמגיעה מהבנק, כך שלא תצטרכו להיות תלויים במערכת SUMIT לביצוע התחברות לאתר הבנק.

לחילופין, ניתן לבצע את הטעינה באופן יזום. בשיטה זו יש צורך להקליד קוד חד פעמי (OTP) המתקבל ב-SMS, באפליקציית Poalim Pass, או באמצעות שיחה קולית. בשיטה זאת לא יופעל עדכון אוטומטי בחשבונות מסוג זה.

לקריאה נוספת על אפשרות זו, לחצו כאן »

האם קיבלת תשובה לשאלתך?