כל האוספים
המודולים שלנו
דפי תשלום
שאלות נפוצות
מהן אפשרויות ההטמעה של דפי התשלום באתרי Wix?
מהן אפשרויות ההטמעה של דפי התשלום באתרי Wix?
עודכן לפני יותר משבוע

כדי לאפשר ללקוחות שלכם לשלם לכם באשראי או בביט, באמצעות מערכת SUMIT, באתר ה-Wix שלכם, יש ליצור בשלב הראשון את דף התשלום במערכת SUMIT ולאחר מכן להטמיע אותו באתר.

ניתן ליצור במודול דפי תשלום בחשבון ה-SUMIT שלכם דף תשלום עבור מוצר אחד או קטלוג הכולל מספר מוצרים מתוכם הלקוח יוכל לבחור את המוצרים והכמויות שהוא בוחר.
כמו כן ניתן ליצור דף תשלום בסכום פתוח.

כל ההסברים וכל האפשרויות ליצירת דפי התשלום מפורטים פה »

בשלב השני תוכלו לבחור באחת מתוך 2 הדרכים האפשריות להטמעת הדף. לכל שיטה יש יתרונות מסוימים, בהתאם לצורך המדויק שלכם. אפשר להתנסות ב-2 השיטות ולראות מה עובד יותר טוב בשבילכם.

השיטה הקלאסית - הפניה לדף התשלום והחזרה לאתר שלכם בסיום

בשיטה זאת, לאחר שיצרנו את דף התשלום, ניצור כפתור תשלום באתר. הכפתור יכול להופיע גם בכמה מקומות שונים, בכל מקום שבו נרצה שהגולש יוכל לעבור לבצע את התשלום. אפשר כמובן להגדיר את הטקסט של הכפתור לפי מה שתרצו, למשל: "לתשלום" או "לתשלום מאובטח בכרטיס אשראי", או "להרשמה" וכו.

בכתובת ה-URL של הכפתור פשוט מדביקים את כתובת הקישור להפצה של דף התשלום או הקטלוג שיצרתם.

בשיטה זאת, חשוב להגדיר בהגדרות של דף התשלום את הכתובת לחזרה. כתובת זאת יכולה להיות למשל דף תודה באתר שלכם או כל כתובת אחרת שאליה תרצו שהגולש יועבר אליה לאחר ביצוע התשלום.

את הכתובת לחזרה מגדירים בהגדרות הקטלוג תחת "אפשרויות מתקדמות > כתובת לניווט לאחר ביצוע התשלום"

השיטה הישירה - הטמעה של דף התשלום בעזרת iframe

בשיטה זאת יש לבצע הטמעה של תגית iframe בדף באתר ה-Wix שלכם.
להלן הקוד המלא שתצטרכו להדביק באלמנט ה-iframe באתר, כל מה שצריך לעשות זה להחליף את הטקסט "PaymentPageURL" בכתובת הקישור להפצה של דף התשלום או הקטלוג שיצרתם (המרכאות צריכות להשאר שם ולעטוף את הכתובת מכל צד).

זה הקוד:
<iframe src="PaymentPageURL" style="width: 600px;height: 400px;"></iframe>


וזהו, את הקוד הזה לאחר שהחלפתם בו את הטקסט "PaymentPageURL" בכתובת של דף התשלום שלכם, אתם פשוט מטמיעים באלמנט מסוג iframe באתר שלכם. כן, השורה האחת הזאת תעשה לכם את כל הקסם בצורה אוטומטית לחלוטין :)


» להסבר מלא על הטמעת iframe באתר Wix בעזרת Editor-X לחצו פה »

» להסבר מלא על הטמעת iframe באתר Wix בעזרת Wix Editor לחצו פה »

האם קיבלת תשובה לשאלתך?