כל האוספים
מפתחים, אינטגרציה ואתרי סחר
סליקה באתרי WooCommerce
כיצד ניתן לחבר את המערכת לחנות WooCommerce להפקת מסמכים בלבד?
כיצד ניתן לחבר את המערכת לחנות WooCommerce להפקת מסמכים בלבד?
עודכן לפני יותר משבוע

אחת התכונות החזקות של התוסף שלנו ל-WooCommerce, היא שהוא מאפשר לכם לבצע הפקת מסמך אוטומטית במערכת SUMIT (למשל חשבונית מס/קבלה) בעקבות ביצוע רכישה באתר, גם כאשר העסקה לא בוצעה באמצעות סליקת האשראי של SUMIT.

השימושים באפשרות הזאת יכולים להיות מאוד מגוונים. למשל אם אתם לא רוצים בכלל לאפשר סליקת אשראי באתר אבל כן רוצים שהלקוח יוכל לקבל חשבונית או קבלה אוטומטית בעקבות הזמנה באתר. או שיש אמצעי תשלום נוספים שרוצים לאפשר גם עבורם את הפקת המסמך ממערכת SUMIT, ועוד.

הוספת אמצעי תשלום להפקת מסמך אוטומטי

על מנת לאפשר הפקת מסמך אוטומטי בעקבות תשלום עם אמצעי תשלום חיצוני, יש להזין את מזהה אמצעי התשלום ב-WooCommerce, בשדה שנקרא "אינטגרציה עם אמצעי תשלום אחר" בתוסף של SUMIT.


את המזהה תוכלו למצוא על ידי כניסה לעמוד ההגדרות של אותו אמצעי תשלום ב-WooCommerce, שם נמצא המזהה תחת הפרמטר section בכתובת ה-URL.

לדוגמה, עבור אמצעי התשלום "מזומן" שמגיע עם כל התקנה של WooCommerce, ניתן להכנס למסך ההגדרות של המזומן, ולהוציא מכתובת ה-URL את שם המזהה: "cod". זהו המזהה של אמצעי התשלום מסוג מזומן.


ביטול אפשרות הסליקה עם SUMIT

בנוסף, במידה ולא תרצו לאפשר כלל את הסליקה באמצעות SUMIT, תוכלו לגשת להגדרה שנקראת "חיבור הסליקה" ולבטל את הסימון בתיבת הסימון של "לאפשר סליקת אשראי ותשלום דרך המערכת שלנו". במצב זה מערכת SUMIT תפיק מסמכים רק בעקבות תשלום באמצעי התשלום שבחרתם.

הפקת מסמך מתוך הזמנה קיימת

ניתן גם להפיק מסמך בלחיצת כפתור מתוך כל הזמנה קיימת ב-WooCommerce. ללא תלות בשאלה באיזה אופן נוצרה ההזמנה ועם איזה אמצעי תשןלום.
לשם כך יש להכנס לדף ההזמנה באתר, ולבחור תחת "פעולות הזמנה" בסרגל הצד משמאל את האפשרות של "הפקת חשבונית/קבלה". לאחר מכן יש ללחוץ על החץ הקטן משמאל והמסמך יופק.
המסמך שיופק יהיה בהתאם להגדרה בתוסף, והוא ישלח אוטומטית במייל ללקוח וכן יחכה לכם במסך של מודול הכנסות במערכת


האם קיבלת תשובה לשאלתך?