יצירת תיק לקוח/ה מתוכנת פינבוט

הסבר איך ניתן לבצע קליטת תיק לקוח/ה מלא באמצעות יבוא נתונים מתוכנת פינבוט.

עודכן לפני יותר משבוע

יצוא

אין תהליך יצוא. יש רק לאתר את מזהה המשתמש/עסק בתוכנת פינבוט.
העסק מופיע במסך "רשימת משתמשים" ("ראשי > ניהול משרד > רשימת משתמשים").

יבוא

יש להיכנס אל יצירת תיק לקוח/ה מתוכנה קיימת ולבחור את התוכנה "פינבוט".

יש להזין את כתובת ממשק הניהול של פינבוט, כתובת מייל וסיסמה להתחברות אל פינבוט, מזהה העסק, וזהו!

הרחבות והסברים נוספים

המערכת מאפשרת קליטת נתוני לקוח/ה במלואם מתוכנת פינבוט. כחלק מהקליטה, יווצר תיק לקוח/ה חדש.

איך עושים את זה?

על מנת לקלוט תיק לקוח/ה מתוכנת פינבוט, יש לפעול בשלבים הבאים:

  1. תחילה, יש לאתר את מזהה העסק בתוכנת פינבוט. את מזהה העסק ניתן לראות באמצעות כניסה למסך "ראשי > ניהול משרד > רשימת משתמשים".

  2. לאחר מכן, יש להיכנס אל "הנהלת חשבונות > פעולות נוספות (...) > יצירת תיק לקוח/ה מתוכנה קיימת > יצירת תיק בקליק מתוכנת פינבוט".

  3. במסך היבוא, יש להזין את הפרטים הבאים:

    1. כתובת ממשק הניהול של פינבוט.

    2. כתובת מייל וסיסמה להתחברות אל ממשק הניהול של פינבוט.

    3. מזהה העסק.

  4. לחיצה על "טעינה", והמתנה לקבלת מייל אישור על סיום תהליך הקליטה.

  5. בסיום התהליך, מומלץ להיכנס למסך "הגדרות תיק", על מנת להגדיר את הדיווחים הנדרשים בתיק, את תדירות הדיווחים, ואת תקופת הדיווח הבאה.

  6. חשוב! בסיום יבוא התיק, מומלץ לבצע השוואת דוח רווח והפסד, שכן בתוכנת פינבוט קיימות דרכים שונות להזנת נתונים עבור הוצאות אשר מוכרות באופן חלקי.

מה יקרה בקליטת לקוח/ה מתוכנת פינבוט?

  1. יצירת תיק לקוח/ה חדש.
    התיק יכיל באופן אוטומטי את מספר העוסק ואת שם העסק.

  2. טעינה של כל כרטיסי החשבון.

  3. טעינה של כל סוגי התנועות.

  4. טעינה של כל תנועות היומן.
    על מנת להקל על סגירת הדיווחים, תנועות היומן יכילו גם את חודש הדיווח בשדה ייעודי.

  5. טעינה של כל צילומי ההכנסות וצילומי ההוצאות.
    לתשומת הלב, טעינת צילומי ההכנסות וההוצאות תתבצע באופן אוטומטי לאחר סיום הקמת התיק.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?