זוכרים את האפשרות ליצור לקוח/ה כחלק מתהליך יצירת מסמך?

עד היום, כשרציתם ליצור לקוח/ה חדש/ה - קיבלתם אפשרות להזין המון המון מידע, שלא בהכרח היה רלוונטי בעת הפקת החשבונית.

כדי להוריד את העומס ביצירת מסמך, הורדנו את כמות השדות שיופיעו בעת יצירת לקוח/ה חדש.

וכדי שיהיה לכם עוד יותר כיף, עשינו את זה גם ביצירת מוצר/שירות.

אבל לא לדאוג, מי שרוצה להוסיף עוד מידע, פשוט לוחץ על 'הצגת פרטים נוספים' והכל נמצא שם לרשותכם.

תהנו.

האם מצאת את התשובה שלך?