יש במערכת שתי דרכים להעביר הוצאות לרואה החשבון, אחת מהן גם מאפשרת לכם לנהל את ההוצאות שלכם בצורה הרבה יותר טובה.

העברת חומרים

השיטה הראשונה, הפשוטה והנפוצה, היא דרך מודול העברת חומרים.

העברת חומרים מאפשרת העלאת הוצאות מהמחשב, בצילום מהטלפון הנייד, דרך המייל או דרך WhatsApp. כל שיטה שנוחה לכם, מובילה לאותו המקום ומחכה לרואה החשבון למשיכה.

ניהול הוצאות

השיטה המורכבת יותר, היא דרך ניהול הוצאות. שיטה זו מתאימה לעסקים שמנהלים את הספקים וההוצאות שלהם באמצעות המערכת. מי שרק רוצה להעביר הוצאות להנהלת החשבונות - לא משתמש בשיטה הזו.

ניהול הוצאות הוא מודול גדול ומועיל מאוד לעסקים שרוצים לתעד כל היבט של הוצאות העסק במערכת, למלא את כל הפרטים על ההוצאות ולעקוב:

(1) לוודא שכל תשלום ששילמתם לספק, התקבלה חשבונית עבורו.

(2) לעזור לכם לשלם עבור בקשות תשלום שמגיעות מספקים וחשבוניות שמגיעות מספקים.

סיכום

מהצד של העסק, ההחלטה על שיטת העבודה תלויה בשאלה: האם רוצים לנהל מעקב (1) אחרי תשלומים ששילמתם לספקים ועוד לא קיבלתם עליהם חשבונית ו-(2) עבור בקשות תשלום מספקים וחשבוניות ספקים שעוד לא שילמתם עליהם (ואז גם תוכלו לייצר קובץ תשלומים לספקים שאפשר לטעון ידנית לבנק וכך לשלם בקליק עשרות תשלומים לספקים).

מהצד של רואה החשבון, תמיד אפשר למשוך את החומרים, וכל מה שצריך להימשך, יימשך :) אם העסק עובד עם ניהול הוצאות, הוא לא צריך גם להעלות את הצילומים בנפרד.

האם מצאת את התשובה שלך?