הגדרת דף סליקה באמצעות PayPal
עודכן לפני יותר משבוע

מודול PayPal מאפשר קבלת תשלומים דרך PayPal תוך סנכרון מלא אל SUMIT. החיבור בין המערכות מייצר תיעוד של תשלומים שבוצעו דרך PayPal במערכת ניהול החשבונות, מייעל את תהליכי המכירה בחנויות מקוונות וחוסך זמן ומשאבים רבים לעוסקים במסחר אלקטרוני ומפעילים חנויות איקומרס (eCommerce).

קבלת תשלום ב-PayPal תוך חיבור למערכת ניהול החשבונות מתאים עבור חיוב שבוצע מתוך המערכת באמצעות מודול דפי תשלום או על ידי שימוש בתוסף הסליקה לחנויות WooCommerce, אך גם עבור חיובים ב-PayPal המתבצעים דרך אתרי מכירות מקוונים מחוץ למערכת.

בנוסף מאפשרת המערכת להפיק באופן אוטומטי מסמך עם חתימה דיגיטלית במערכת ניהול החשבונות לאחר תשלום שבוצע באמצעות PayPal ולשלוח אותו ללקוח. על מנת לבצע זאת יש להפעיל את שירות ה-IPN בעמוד הגדרות המודול. ראו כאן הסבר מפורט בנושא.


על מנת לאפשר חיבור בין תשלום המתבצע ב-PayPal ומערכת ניהול החשבונות של SUMIT, יש להתחבר אל חשבון ה-PayPal דרך הקישור הבא – PayPal.com, להפיק קודי API ולהזין אותם אל עמוד הגדרות מודול PayPal במערכת.

קבלת תשלומים באמצעות PayPal וחיבור למערכת

  1. נכנסים אל אתר המפתחים של PayPal דרך הקישור הבא ולוחצים על "Dashboard" בפאנל המשתמש בפינה הימנית העליונה של המסך.

  2. יוצרים את האפליקציה על ידי לחיצה על "Create App" תחת "REST API apps". יש ליצור את האפליקציה במצב live בלבד! ולא במצב sandbox.

  3. נותנים שם לאפליקציה שנוצרה. על מנת להקל על זיהוי מקור התשלום מומלץ פשוט לקרוא לה SUMIT ולאשר.

  4. לוחצים על "show" על מנת להציג את קוד הלקוח (secret). ניתן להגיע אל קודי הזיהוי גם דרך מסך ה- Dashboard ובחירת האפליקציה.

  5. מעתיקים את הקודים "ClientID" ו- "Secret" מתוך עמוד המודול ב-PayPal.

  6. מדביקים את הקודים אל תוך תיבות "ClientID (מזהה לקוח)" ו- "Secret (קוד לקוח)" בעמוד הגדרות מודול PayPal במערכת ומבצעים שמירה.

שימו לב! חיבור ל-PayPal אינו נתמך בסביבת ה-Sandbox של PayPal אלא רק עבור חשבונות פעילים (live).

לאחר סיום תהליך החיבור בין SUMIT ל-PayPal תתאפשר קבלת תשלומים באמצעות PayPal מתוך עמודי התשלום באתר האינטרנט, דפי התשלום שלנו או בפלטפורמות מכירה אחרות.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?