שולחים מיילים ללקוחות, אך הם מגיעים לספאם?

צריך לטפל בשורש הבעיה. אם המשתמשים שלכם מדווחים על המיילים שלכם בתור ספאם, כנראה שתוכן המיילים אינו מתאים עבורם באופן אידיאלי.

אם זה המצב, חשוב להבין מה גורם הבעיה, ולאחר מכן להחליט על הפיתרון המתאים.

מה גורם לדואר אלקטרוני להגיע לתיבת הספאם?

באופן אוטומטי, כל מערכות הדואר הגדולות והמוכרות (Gmail, Yahoo Mail, Outlook וכו') מנהלות רשימות Spam, על בסיס דיווח המגיע מהמשתמשים.

זאת אומרת שככל שיותר משתמשים ידווחו על המייל שנשלח מהתיבה שלכם בתור ספאם, כך כל מייל שתשלחו, יגיע לתיבת הספאם של הנמענים שלכם.

אז מה עושים כדי לא להגיע לתיבת הספאם בכל זאת?

  1. תמיד מומלץ להתאים תוכן המייל והעיצוב לנמענים.

  2. במידה וניתן, יעזור מאוד אם הנמענים שלכם יאתרו את המיילים שלכם בתיבת הספאם, ויסמנו אותם בתור Not Spam, על מנת לגרום למערכות הדואר להכיר בכם כשולחים שאינם שולחים ספאם.

  3. ניתן להחליף את כתובת המייל ממנה אתם שולחים, על מנת לפתוח דף חדש, ולקבל דירוג מחדש.
    הסבר על עדכון הכתובת ממנה נשלחים המיילים »

האם מצאת את התשובה שלך?