לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםהמודולים שלנוהכנסות שאלות נפוצות
יצרתי מסמך בטעות, איך ניתן לתקן או לבטל אותו?
יצרתי מסמך בטעות, איך ניתן לתקן או לבטל אותו?
עודכן לפני יותר משנה

כדי לבטל מסמך נכנסים אל מודול הכנסות, פותחים את המסמך הרלוונטי במצב תצוגה מקדימה ולוחצים על "זיכוי (ביטול / תיקון) המסמך > ביטול המסמך".

ביטול מסמך נדרש כאשר נעשתה טעות כלשהי באחד מן הנתונים במסמך לרבות - תאריך ושפת המסמך, שם הלקוח/ה, המוצרים/השירותים, סכום או סוג המטבע, אמצעי ואופן התשלום או אחוז המע"מ המוגדר במסמך.

ביטול מסמך "מאפס" את המסמך המקורי על ידי יצירת מסמך הופכי זהה (באופן אוטומטי) שאינו ניתן לעריכה לפני הפקתו. לדוגמא – ביטול חשבונית מס/קבלה ייצור חשבונית מס/קבלה זיכוי.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?