בקשה להצגת שובר מתקבלת כחלק ממודול החזרות חיובים »

בקשה להצגת שובר מתקבלת אחרי שלקוח/ה פונה לחברת האשראי (החברה שהנפיקה את כרטיס האשראי שלו/ה) בקשר לעסקה שבוצעה בכרטיס האשראי.

בדרך כלל זה צעד אחד לפני ביטול או הכחשת העסקה, מה שאומר שכדאי לטפל בבקשות האלה בהקדם כדי להימנע מביטולים של עסקאות והפסדים כספיים.

חשוב לדעת: רוב חברות האשראי מאפשרות לעסקים להגיב לבקשות אלה תוך כמה ימים. נוכל לעזור לטפל בבקשות, אבל הטיפול מול חברת האשראי, הוא באחריות שלכם.

האם מצאת את התשובה שלך?