כאשר אנו מבצעים סנכרון של חשבון בנק באמצעות בנקאות פתוחה, קיימת אפשרות לבחור אם הסנכרון יתבצע על ידי הלקוח או על ידי המייצג או ע"י הלקוח/ה.
במקרה בו המייצג קבע כי הסנכרון יתבצע על ידי הלקוח, תקבלו דוא"ל עם קישור למערכת לצורך הוספת החשבון דרך בנקאות פתוחה.
להלן השלבים שעליכם לבצע לאחר המעבר מהדוא"ל למערכת.
הוספת החשבון למערכת
לאחר קבלת לינק הזמנה לחיבור חשבון מהנהלת החשבונות, יש ללחוץ על "הוספת חשבון" ולבחור את סוג החשבון שנרצה לסנכרן.
כניסה לאתר הבנק
לאחר שהוספנו את סוג החשבון במערכת, המערכת תפנה אותנו לאתר הבנק להזנת קוד המשתמש והסיסמה שלנו בבנק לצורך כניסה לחשבון.
לדוגמה, כך זה נראה בחיבור בבנק הפועלים:
מתן הרשאה
לאחר הכניסה לחשבון, הבנק יזהה אוטומטית שניתנה הרשאה ל- SUMIT ומיד ותופיע בקשה לאישור התקנון ובחירת סוג החשבון שנרצה לסנכרן.
שימו לב! שבשלב הזה אפשר לבחור את סוגי המטבעות לסנכרון ויש לבחור לסנכרן את כל המטבעות.
ייתכן ובשלב זה תתבקשו להזין קוד זיהוי שישלח אליכם ב-SMS, תלוי בהגדרות האבטחה של החשבון שלכם בבנק.
במידה ולא קיבלתם את מסך התקנון ואישור החיבור ל-SUMIT, הדבר מעיד על היעדר הסמכה נדרשת מול הבנק.
יש לפנות לבנקאי שלכם ולבקש את סיועו בהשלמת ההגדרות הדרושות בחשבון הבנק, על מנת לאפשר חיבור תקין לבנקאות פתוחה.
סיום התהליך
לאחר שסיימתם להגדיר את הנדרש בשלב הקודם מול אתר הבנק, תתקבל הודעה על המסך ב-SUMIT המאשרת כי הסנכרון בוצע בהצלחה.
כעת אפשר לעדכן את הנהלת החשבונות שלכם שהתהליך הושלם בהצלחה.