לדלג לתוכן הראשי
כל האוספיםמדריכים לניהול חשבונות בעסק/בעמותה
מה יעבוד הכי טוב עבור העסק שלך: השוואת תוכנות ניהול חשבונות
מה יעבוד הכי טוב עבור העסק שלך: השוואת תוכנות ניהול חשבונות

השוואת תוכנות ניהול חשבונות – מה התוכנה העדיפה ביותר עבור הצרכים שלכם ואילו פרמטרים הם חשובים? השוואה בין iCount, ריווחית, כספית, פריוריטי, חשבשבת, YPAY, MyBooks ומערכת SUMIT

עודכן השבוע

שירותי הנהלת החשבונות הדיגיטליים ניתנים כיום מטעם מספר לא קטן של חברות המתמחות בכך. החברות מציעות תוכנות מתקדמות לניהול חשבונות עבור עסקים מסוגים שונים. זה מאפשר לייעל את העבודה, לשמור על הסדר ולהקטין למינימום את ההתעסקות עם ניירת. המבחר של תוכנות ניהול חשבונות, עלול לבלבל את מי שבסך הכל מחפש תוכנה אמינה לניהול העסק. כשבוחרים תוכנת ניהול חשבונות, אלה הפרמטרים החשובים שכדאי להתייחס אליהם.

האם מציעים לי משהו בחינם?

סקרנו עבורכם את החברות הפופולאריות והמובילות בשוק ניהול החשבונות הדיגיטלי. הפרמטר הראשון ששווה להתייחס אליו הוא המחיר - ובמקרה הזה, היעדרו. כן, השימוש בתוכנות ניהול חשבונות עלול לגזול לא מעט משאבים כספיים, וכדי שבכלל נדע אם אנחנו מסתדרים עם הממשק, כדאי לבחור בתוכנות המציעות פרק זמן להתנסות חינמית.

אז אילו מהתוכנות מציעות זאת:

  • SUMIT: מתוך ההנחה שמרבית הלקוחות ישמחו להתנסות ברכיבים השונים שהתוכנה מציעה, המערכת מאפשרת הפקת 10 מסמכים בחודש חינם, ללא התחייבות או דרישה להזין פרטי כרטיס אשראי.

  • MyBooks: החל מ-22 ש"ח לחודש לגרסה הבסיסית. אין שירותים בחינם.

  • כספית: 36.90 ש"ח לחודש או 420 ש"ח לשנה. התנסות חינם לתקופה של חודש, רק עבור עוסק פטור.

  • חשבונית ירוקה: החל מ-19 ש"ח לחודש לגרסה הבסיסית. אין שירותים בחינם.

  • iCount: התשלום לשנה – 119 ש"ח (9.90 ש"ח לחודש) או חודש בחודשו: 19.90 ש"ח. ללא התנסות חינם.

  • ריווחית: חודשיים ראשונים חינם ולאחר מכן רק 69/49 ש"ח חודש + מע"מ בתשלום שנתי (תלוי אם עושים שימוש בתוכנה לדסקטופ או רק באתר).

אילו שירותים נוספים מציעות התוכנות

מתוך התפיסה שעסקים שונים נדרשים לביצוע פעולות מסוימות מעבר להנהלת חשבונות, כדאי לבדוק מה ה"אקסטרות". מרבית התוכנות מציעות שירותים נוספים רלוונטים:

  • SUMIT: ניהול חשבונות, סליקת אשראי, חנות וירטואלית, הוראות קבע בנקאיות, הוראות קבע באשראי, הפצת מסרים ומסרונים, ניהול משימות ועוד.

  • MyBooks: הנהלת חשבונות, ניהול לקוחות, סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת, גרפים ודוחות.

  • YPAY: מערכת הנהלת חשבונות, סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת.

  • חשבונית ירוקה: הפקת מסמכים, ניהול לקוחות, ניהול הוצאות, כלים לניהול העסק, גרפים ודוחות, אפשרויות סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת.

  • חשבשבת: חנות וירטואלית, הנהלת חשבונות, ניהול לקוחות, סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת, ניהול מלאי, ניהול עובדים ועוד.

  • פריוריטי: ניהול פרויקטים, ניהול מחסנים, ניהול לקוחות ומכירות, שירות לקוחות, משאבי אנוש, ניהול כספים.

  • כספית: הנהלת חשבונות, סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת, יומן רופא ועוד.

  • ריווחית: ניהול חשבונות, סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת, קופה רושמת

  • iCount: סליקת אשראי באמצעות תוכנה נפרדת, ניהול מלאי, ניהול לקוחות, הנהלת חשבונות,

מרגישים בנוח?

מעבר לשירותים המקצועיים אשר כל תוכנה מציעה, חשוב לשים לב לנוחות השימוש בכל אחת מהתוכנות. ממשק ניהול נוח, אינטואיטיבי וכזה הכולל הסברים, מאפשר שימוש יותר אפקטיבי בתוכנה. נוחות השימוש מתבטאת גם באופן בו התמיכה ניתנת למשתמשים. במרבית התוכנות תוכלו ליצור קשר באמצעות דואר אלקטרוני, ולעיתים גם ניתן מענה טלפוני בשעות העבודה, במידה ותצטרכו עזרה טכנית. SUMIT למשל, מאפשרת מתן שירות בכל עת באמצעות המייל. ניתן גם ליצור קשר טלפוני. חשיבותה של תמיכה טכנית זמינה ופשוטה (ללא מילוי טפסים או יצירת קשר טלפוני בלבד במרבית התוכנות) הופכת את חוויית השימוש לפשוטה יותר וגם יעילה.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?