לדלג לתוכן הראשי
אימות מייצג לצורך התחברות לשירות בנקאות פתוחה
עודכן לפני יותר משנה

על מנת לחבר את המשרד שלכם לשירות "בנקאות פתוחה" ולסנכרן את חשבונות הבנק וכרטיסי האשראי של לקוחות המשרד לתיקי הנהלת החשבונות שלהם, החוק מחייב לבצע אימות למייצג שיבצע את החיבור.

מספיק מייצג אחד בכל משרד שיעבור את התהליך.

מייצג יכול לבצע את התהליך רק על עצמו. לא ניתן לבצע את התהליך על משתמש אחר במערכת.

איך מתבצע התהליך בפועל?

כדי לבצע את תהליך האימות יש ללחוץ באותו מסך על כפתור אימות המייצג.

המערכת תעביר אתכם בשלב זה למסך אימות בו תדרשו למלא מספר פרטים לזיהוי ולהעלות את תעודת הרשיון שלכם וכן צילום ממרשם המייצגים (בהתאם למרשם הרלוונטי אליכם) של הרישום שלכם שם.


בסיום יש לאשר את ההצרה על נכונות הפרטים וכן לאשר את תקנון המייצגים שכולל את דרישות החוק על מנת להתחבר לשירותי בנקאות פתוחה.

עם סיום הגשת טופס האימות, תתבצע בדיקה של הפרטים על ידי צוות סאמיט ובסיומה תראו במסך "ניהול צוות המשרד" את אישור האימות שלכם.

הכנו עבורכם גם סרטון הדרכה קצר של דקה אחת בו תוכלו לראות את כל התהליך מקצה לקצה.



האם קיבלת תשובה לשאלתך?