כל האוספים
הנהלת חשבונות למייצגים
מבוא למערכת הנהלת חשבונות למייצגים
מבוא למערכת הנהלת חשבונות למייצגים

מערכת הנהלת חשבונות של SUMIT מערכת ביצוע הנהלת חשבונות חד צידית, כפולה, הגשת דיווחים לרשויות, ביצוע התאמות ועוד.

עודכן לפני יותר משבוע

SUMIT מאפשרת למנהלי חשבונות, רואי חשבון ויועצי מס לבצע הנהלת חשבונות בצורה היעילה ביותר בשוק: לקבל חומרים מהלקוחות, לקלוט תנועות יומן, לבצע ביקורת, לבצע התאמות בנקים, לנהל את הדיווחים לרשויות ועוד המון דברים שנפרט בהמשך.

הכל במקום אחד.

למה אני צריכ/ה את מודול הנהלת חשבונות?

בעזרת המודול משרדי הנהלת חשבונות חוסכים בממוצע:

  • 50% מהזמן המושקע בתהליך העברת החומרים מהלקוחות אליכם.

  • 50% מהזמן המושקע בתהליך קליטת החומרים להנהלת החשבונות (הוצאות, וגם הכנסות).

  • 50% מהזמן המושקע בתהליך ההתאמות.

אם אתם מתלבטים, אנחנו ממליצים ליצור איתנו קשר. נשמח לדבר!

כולם מרוויחים.

סאמיט עושה שכל לבעלי המשרד, למחלקת הנהלת החשבונות וגם ללקוחות.

  • בעלי המשרד מקבלים תפוקה גדולה יותר של מחלקת הנהלת החשבונות, שירות טוב יותר ללקוחות, ודיוק בעבודת הנהלת החשבונות. בנוסף, מתפנה זמן עבודה יקר אותו ניתן להמיר להגדלת הכנסות המשרד מבלי להגדיל הוצאות.

  • מחלקת הנהלת החשבונות מקבלת כלים שחוסכים זמן, מקטינים טעויות, ומצמצמים תקשורת מיותרת עם הלקוחות. בעיקר, המחלקה מקבלת זמן לעבוד בהנהלת חשבונות באמת, הקלדנות והעבודה השחורה, על המערכת שלנו.

  • הלקוחות מקבלים דרך נוחה להעברת חומרים להנהלת החשבונות, כבר לא צריך לזכור 'לעבור דרך הרו"ח שלי למסור חשבוניות'. ונהנים בנוסף משני בונוסים אפשריים:(1) מערכת ניהול מהטובות ביותר בשוק ו-(2) נגישות לדוחות חשבונאיים בלי לטרטר את הנהלת החשבונות.

איך תחסכו לי זמן וכסף?

בעזרת סאמיט, הנהלת החשבונות משפרת תהליכים ומגדילה יעילות ואפקטיביות, תוך כדי מזעור טעויות:

  • קליטת תנועות מהירה
    לפני כל היכולות המתקדמות, תקבלו מסך מנה מוכר, בטוח ונוח.
    יחד עם זאת, גם בתוכו תגלו הרבה יכולות, כמו התראות על כפילויות ועוד.

  • סיווג תנועות אוטומטי (OCR)
    סריקה אוטומטית של תמונות ו-PDF עם מנגנון סריקה אופטי חכם, מסווגים מהר, טועים פחות.

  • ארכיב חומרים אוטומטי
    במקום לבזבז זמן על קבלת חומרים דרך שליחים, במייל, בוואטסאפ, בדרייב, כל החומרים מחכים לכם בתוך מערכת הנהלת החשבונות שלכם, בתוך התיק של הלקוח. וגם אחרי הסיווג, הכל נשאר מסודר ומקוטלג.

  • העלאת הוצאות בקליק
    מחברים את הלקוחות למערכת ברגע, והם מקבלים אפשרות להעלות צילומי הוצאות במייל או מהטלפון ישירות לתוך התיק שלהם. יעילות מקסימלית. אם הם לא עובדים עם המערכת להפקת חשבוניות, אפשר גם לשלוח הכנסות באותה השיטה כמובן. אתם מסווגים כל הזמן ומורידים לחץ מה-15 לחודש!

  • דיווחים פשוטים וחכמים
    דיווחי מע"מ ומקדמות הכי נוחים שאפשר. כל תנועה שדווחה מסומנת. אפשרות לדחיית תשומות. דוח מע"מ מפורט PCN874, הכי נוח שהכרתם.

  • סנכרון חשבונות אוטומטי
    כל דפי הבנק ודפי האשראי של כל הלקוחות, נמשכים אוטומטית לתוך הנהלת החשבונות, וישירות לתוך מסך התאמות ידניות, כולל צילומי שיקים וכולל פרטים על השיקים ועל העברות בנקאיות. הדרך הכי חכמה לעשות התאמות.

  • התאמות ידניות
    תצוגה נוחה להתאמות ידניות בעמודה אחת או שתיים, אפשרות קלה לאיתור התאמות שגויות וניתוק ההתאמה.

  • התאמות אוטומטיות
    התאמות אוטומטיות שאפשר לסמוך עליהן, עם מסך ביקורת מקדים לביקורת ואישור ההתאמות האוטומטיות.

  • דוחות חכמים
    דוחות שעוזרים לכם לעשות את העבודה שלכם טוב יותר. גם כמובילי משרד הנהלת חשבונות, וגם עבור כל לקוח/ה. כמה עבודה עשיתם לכל לקוח? מה עוד נשאר לעשות? כל דוח שיכולתם לחשוב עליו, ועוד, כדי לתת שירות יותר טוב ומדויק, בפחות זמן.

  • תצוגות חכמות
    מסך הבית יכול להציג את רשימת כל הלקוחות, או רק את מי שמחכים להם צילומים לסיווג, רק את מי שעוד לא דיוותם להם מע"מ וכדומה.

  • יבוא בכל דרך
    ​יבוא נתונים מחשבון הלקוח/ה במערכת, או מכל מקום אחר: אקסל, חשבשבת, מבנה אחיד ועוד. למידע נוסף על קליטת תנועות למערכת »

  • קבצים לדיווחים שנתיים
    קיבלתם 106 ואין לכם מה לעשות איתו? יש גם מקום ייעודי לכל הקבצים האחרים. שמור בצורה נוחה ומאורגנת, לקראת הדוח השנתי, הצהרת הון או צורך אחר.

  • הגדרות תיק לקוח/ה
    כל המידע מנוהל במערכת, כולל הגדרת תדירות דיווחים למעקב דיווחים בתוך המודול, להסבר נוסף על ניהול תיק לקוח/ה »

  • ניהול צוות המשרד
    ניהול צוות המשרד עוזר לייעול תהליכי העבודה הפנימיים בארגון. הוא כולל הוספת משתמשים במשרד ברמות ניהול שונות והרשאות לתיקי הלקוחות לחברי הצוות לפי הגדרות. למידע נוסף על ניהול צוות המשרד »

  • חיבור למערכת גבייה
    כל זה לא הספיק? אנחנו גם מספקים מערכת גבייה, הכי מתקדמת בארץ. קבלת תשלומים בהוראות קבע באשראי או במס"ב, או גם וגם.

איך נחסך זמן בתקשורת עם הלקוחות?

  • בראש ובראשונה, העברת החומרים עצמה נעשית בצורה הכי יעילה האפשרית, גם ללקוחות, וגם לכם.

  • המערכת מאפשרת לשלוח תזכורת לשליחת החומרים ללקוחות.

  • המערכת מאפשרת לשלוח דיווח על סכומי התשלום לרשויות.

  • המערכת מאפשרת ללקוחות נגישות לדוחות חשבונאיים בצורה ישירה בלייב (בהנחה שפתחתם להם את האפשרות).

איזה עוד דברים חכמים המערכת עושה?

  • מסווגת עבורכם את הכרטיסים לדיווח מע"מ מקוון (PCN), כמעט תמיד.

  • מסך דיווח חכם מבריק (דחיית תשומות, עריכה ל-PCN ועוד).

איך משתמשים במודול הנהלת חשבונות?

מסך הנהלת חשבונות

בדף המודול (מסך "הנהלת חשבונות"), תוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  • יצירת תיק לקוח/ה - מילוי של פרטי הלקוח/ה, סוג הנה"ח ותדירות הדיווחים השונים. לקריאה נוספת על ניהול תיק לקוח/ה »

  • ניהול צוות המשרד - מאפשר להוסיף ולהוריד חברי צוות למודול, וגם להגדיר שיוך אוטומטי של לקוחות. להסבר על ניהול צוות המשרד »

  • תיקים לדיווח - כפתור חשוב המאפשר לראות למי אתם צריכים לדווח, לפי סוג הדיווח: מע"מ, מקדמות, ניכויים (102) וביטוח לאומי.
    בנוסף ניתן לראות תצוגה שמראה רק תיקים שמכילים צילומי הוצאות לקליטה ותצוגה חכמה המציגה פרטי ניהול ספרים וניכוי מס במקור.

עבור כל תיק שתוסיפו להנהלת החשבונות, תראו פרטים על התיק, ושני כפתורים נוספים:

  • כניסה לתיק - כפתור שפותח את מסך ניהול התיק (צילום מסמך מצורף) ובו תוכלו לנהל את כל הנה"ח החשבונות של הלקוח/ה:

  • ניהול מנות פתוחות, הנהלת חשבונות, דיווחים ודוחות, יבוא תנועות ועוד.

  • פעולות - תפריט פעולות מהיר שכולל: תיוק הוצאות, הדוחות הקרובים להגשה לרשויות ופעולות מתקדמות נוספות.

ניהול תיק הלקוח/ה

אחרי יצירת תיק לקוח/ה, הוא יופיע בטבלה על המסך ותוכלו לנהל אותו.

כל תיק יכול להיות מחובר לחשבון של הלקוח/ה במערכת, ויכול גם שלא.

אם חשבון הלקוח/ה כבר קיים, החיבור יתבצע אוטומטית לפי ח"פ, במידה ויש לך הרשאה לחשבון הלקוח/ה. בכל מקרה אחר, ניתן לשלוח ללקוח/ה מייל על מנת לבצע את החיבור או לפתוח חשבון שיחובר אוטומטית לתיק.

בתוך כל תיק לקוח/ה, תוכלו להזין תנועות למנה, לקלוט תנועות מחשבון הלקוח/ה, לבצע דיווחים, לייצא את התנועות ועוד.

מתי משתמשים במודול הנהלת חשבונות?

  • לביצוע הנהלת חשבונות מקצה לקצה, גם אם הלקוחות שלכם לא עובדים עם המערכת ולא שולחים דרכה מסמכים.

  • לביצוע הנהלת חשבונות קלה יותר, כשהלקוחות מעבירים הוצאות אליכם בקלות.

  • לביצוע הנהלת חשבונות מודרנית, שבה אתם והלקוחות שלכם עובדים על מערכת אחת, בסנכרון מושלם של הכנסות והוצאות.

  • לסריקה וקליטה אוטומטית של צילומי הוצאות, וייצוא למערכת הנהלת חשבונות אחרת.

האם קיבלת תשובה לשאלתך?