תיק הלקוח/ה הוא הבסיס לעבודה במודול הנה"ח, ואחד המקומות להתחיל בהם כשמשתמשים במערכת ורוצים לנהל את חשבונות הלקוחות. אפשר להתחבר לכמה סוגי לקוחות:

  • לקוחות חדשים - שלא רשומים במערכת ותוכלו לפתוח להם תיק לקוח/ה.

  • לקוחות רשומים במערכת - כאלה שבחרו לנהל ההכנסות או הוצאות באפליקציות שלנו, ותוכלו לנהל את תיק הלקוח/ה שלהם במשרד הנה"ח שלכם.

  • ארגונים ללא הנה"ח - אלה שגם רשומים למערכת, וגם יש לכם הרשאה גישה לארגון שלהם, אבל אתם לא מנהלי החשבונות שלהם.

יצירת תיק ללקוח/ה

  1. בדף הבית בוחרים במודול "הנהלת חשבונות".

  2. במסך הנהלת חשבונות, שמציג את תיקי הלקוח/ה הקיימים במערכת. בוחרים יצירת תיק לקוח/ה בצד השמאלי של המסך.

  3. ממלאים את פרטי הלקוח/ה במסך שמופיע.

  4. שומרים את הפרטים, ויכולים להתחיל לנהל את התיק.

בחירת תבנית לניהול התיק

תבנית עבודה משמשת לניהול קל ואינטואיטיבי יותר של תיק הלקוח/ה. היא מאפשרת תחילת עבודה קלה ומציגה סוגי תנועה וכרטיסי חשבון רלוונטים לפי סוג העוסק וסוג הנהלת החשבונות - חד צידית או כפולה. התבנית מגדירה מראש את רוב סוגי ההוצאות וההכנסות, אבל תמיד אפשר לשנות ולהתאים אישית את סוגי התנועה.

לא מומלץ להשתמש בתבנית של המערכת אם הוזנו מפתחות חשבון בניהול הכנסות או בניהול הוצאות.

להסבר המלא על ניהול תבניות »

עסקים ללא הנה"ח

בלחיצה בסרגל הצד על "הנהלת חשבונות > עסקים ללא הנה"ח", תופיע רשימה של לקוחות שאינם משוייכים להנהלת החשבונות במשרד שלכם, אבל יש לכם גישה לארגון שלהם.

כדי לנהל את הנהלת החשבנות שלהם כחלק מלקוחות המשרד, תצטרכו ליצור להם תיק לקוח/ה ולשייך אותם לניהול המשרד. הארגון שלכם גם יופיע במסך וכדי לנהל את הנהלת החשבונות שלו, יש ליצור גם לו תיק לקוח/ה.

חיבור עסק לתיק קיים

במידה והתיק מורכב ממספר עסקים במערכת, ניתן לחבר את כל העסקים אל התיק.

מתוך מסך "עסקים ללא הנה"ח", יש לאתר את העסק שאינו מחובר לתיק, וללחוץ על "פעולות > חיבור לתיק קיים".

לאחר החיבור, ניתן יהיה לייבא הכנסות/הוצאות מכל העסקים המשויכים אל התיק.

האם מצאת את התשובה שלך?