אנחנו רוצים שתוכלו גם לנקות את שולחן העבודה מרעשים מיותרים, כדי שתוכלו להתמקד בדוחות, דיווחים, לקוחות וסגירת המנות הקרובות.
כדי לעזור בנושא, יצרנו שתי פעולות שאחראיות לניקוי נתוני תיק הלקוח/ה:

  • מחיקת תיק ונתוני הלקוח/ה - מוחקת את הנתונים ואת פרטי התיק.

  • איפוס הנתונים בתיק - מנקה מהתיק את כל הנתונים הקיימים: תנועות, מנות, דיווחים ותבנית העבודה ומאפשרת התחלה חדשה בעבודה על תיק הלקוח/ה.
    אחרי איפוס הנתונים, המידע היחיד שנשאר בתיק הוא פרטי תיק הלקוח/ה.

איפוס נתונים בתיק הלקוח/ה

  1. נכנסים למסך הנהלת חשבונות.

  2. בתפריט הפעולות בוחרים "פעולות מתקדמות" > איפוס הנתונים בתיק.

  3. במסך "איפוס הנתונים בתיק" מזינים את קוד האימות ובוחרים ב "איפוס הנתונים בתיק"

  4. נתוני התיק נמחקו בהצלחה אחרי שקיבלתם את הודעת המערכת.

* אם תרצו לגשת שוב לנתונים, תמיד תוכלו למצוא אותם בארכיון הנתונים של המערכת

מחיקת תיק ונתוני הלקוח/ה

כדי למחוק את הנתונים בתיק הלקוח/ה, עושים את אותן פעולות כמו בתהליך "איפוס נתונים בתיק", רק שבפעולה האחרונה בוחרים "מחיקת תיק ונתוני הלקוח/ה".
לא קראתם את הפעולות? לא נורא, אלה שלבי מחיקת התיק:

  1. נכנסים למסך הנהלת חשבונות.

  2. נכנסים אל תיק הלקוח/ה ובוחרים "אפשרויות נוספות".

  3. בוחרים "מחיקת תיק ונתוני הלקוח/ה".

  4. במסך "מחיקת הנתונים בתיק" מזינים את קוד האימות ובוחרים ב- "סגירת תיק"

  5. נתוני התיק נמחקו בהצלחה אחרי שקיבתם את הודעת המערכת.

* אם תרצו לגשת שוב לנתונים, תמיד תוכלו למצוא אותם בארכיון הנתונים של המערכת

האם מצאת את התשובה שלך?