פילטרים / שדות חיפוש
עודכן לפני יותר משבוע

פילטרים (לשעבר: שדות חיפוש) הינם כפתורי סינון שמופיעים בכל תצוגה במערכת ומאפשרים לסנן את המידע בהתאם למספר קריטריונים.
הפילטרים מאפשרים לסנן את הנתונים המוצגים בצורה קלה ונוחה. אפשר גם לראות בהם כלי לחיפוש בתיקייה.
ניתן להוסיף או להסיר פילטרים ככל הנדרש, עבור כל אחד מהשדות בתיקיה. באופן זה ניתן להגדיר שהמידע שיוצג בתצוגה יכלול רק נתונים שעונים על כלל מסוים בעמודה מסוימת.

למשל, בצילום שלהלן ניתן להגדיר שהתצוגה תציג רק את הלקוחות שהשם שלהם כולל טקסט מסוים, ו/או רק את הלקוחות שיש להם מספר טלפון בכרטיס הלקוח וכן הלאה.

באיזו לוגיקה פועלים הפילטרים במערכת?

כשמגדירים מספר פילטרים באותה תצוגה, הפילטרים פועלים בלוגיקה של "וגם" (And). כלומר, רק כרטיסים שעונים על כל הקריטריונים שהוגדרו יוצגו.

למשל, אם הגדרנו 2 פילטרים, הראשון כולל רק לקוחות שיש להם מספר טלפון בכרטיס הלקוח והשני כולל רק לקוחות שיש להם כתובת אימייל בכרטיס הלקוח, מה שנראה על המסך זה רק את הלקוחות שיש להם גם מספר טלפון וגם כתובת מייל בכרטיס הלקוח שלהם.

הוספת פילטרים נוספים על אותו שדה

באופן זה, ניתן גם ליצור מספר פילטרים על אותו שדה. ניתן למשל ללחוץ על "הוספת פילטר" ולהוסיף פילטר נוסף על שדה כתובת המייל, ואז להחיל 2 פילטרים על אותו שדה. הראשון יכול להיות למשל פילטר שמכליל רק את הלקוחות שיש להם כתובת מייל במערכת, ואילו השני מכליל רק את אלה שכתובת המייל שלהם כוללת את הטקסט: "gmail.com". כך נקבל תצוגה שמראה רק את הלקוחות שיש להם כתובת מייל, ומתוכם רק את אלה שכתובת המייל שלהם היא ב-Gmail.

שמירת התצוגה עם הפילטרים

כשמגדירים פילטרים הם נשמרים רק כל עוד הלשונית בדפדפן פתוחה ופעילה.
על מנת לשמור את התצוגה המפולטרת החדשה שיצרנו באופן קבוע, יש ללחוץ על כפתור "שמירת השינויים" שיופיע מיד לאחר כל שינוי שמבוצע בתצוגה בצד שמאל למטה של המסך.

כפתור זה יופיע רק בתנאי ומודול ניהול תצוגות מותקן בחשבון.

עם הלחיצה על כפתור השמירה, המערכת תזמין אתכם לשמור את השינויים על גבי התצוגה הפעילה כרגע, או לשמור אותן כתצוגה חדשה ולתת לה שם. כדאי לבחור שמות אינפורמטיביים שיזכירו לכם מה עשיתם.


האם קיבלת תשובה לשאלתך?